IMG 4938

2017-05-12   PIRMADIENIS. Stovyklos atidarymas.

Mokyklos parkas ir sodas aidėjo nuo linksmos ritmingos muzikos ir nuotaikingai pasitiko stovyklautojus. Linksmi žaidimai ir palinkėjimai vieni kitiems, sportinės užduotys pranašavo mums apie tai, kad liūdėti ir nuobodžiauti tikrai neteks. Vėliau, parko pavėsinėje, susiskirstėme į būrius. Galvojome komandų pavadinimus, kūrėme amblemas, komandų šūkius. O tada, išsirinkę komandų vadus, ruošėme komandų pristatymus. Sukūrę bendrą stovyklos vėliavą, žaidėme žaidimus savo būriuose, pasigaminome amblemas. Prie laužo kepėme dešreles. Pradinių klasių stovyklautojų būriai: ,,Gamtos galia” ir  ,,Kalnų vilkai” nepabūgo nei užklupusio lietaus, nei vėjo ir įvykdė visas šios dienos užduotis.

2017-05-13 ANTRADIENIS. Išvyka prie Žvelsos.

Rytinė mankšta mokyklos stadijone padėjo visiems iš miegų prabusti ir privertė komandų vadams paklusti. Komandų vadai savo būrius išrikiavę, raportavo stovyklos vadui. Stovyklos vadas išvardijo šios dienos veiklą ir pateikė užduotis. Pjūkliukais ir meškerėmis apsiginklavę išvykome prie Žvelsos savo užduočių atlikti. Turėjome iš gamtinės medžiagos sukurti Žemės meną. Prisirinkę sausų šakų ir smilgų pastatėme trobą. Tadas su Arnu bandė Žvelsoje pagauti žuvį. Lakštingalų slėnis aidėjo nuo mūsų balsų, žaidimų ir juoko.

2017-05-14 TREČIADIENIS. Gedulo ir vilties diena.

Šios dienos veikla buvo skirta tremtinių atminimui. Aktų salėje mokytojas Gintaras pravedė istorijos pamoką, priminė , kad 1941 m. birželio 14 d. Sovietų Sąjunga pradėjo masinius gyventojų trėmimus į Sibirą. Demonstravo filmuotą medžiagą apie vaikų gyvenimą tremtyje. Savo prisiminimais pasidalino buvęs tremtinys Tarvydas. Vėliau, mokyklos parko pavėsinėje, gaminome tremtinių trobas-barakus. Po pietų mūsų laukė susitikimas su šauliais.

2017-05-15 KETVIRTADIENIS. Stovyklavietės kūrimas.Laužas.

Mokyklos sode ir parkelyje įkūrėme stovyklavietę: pasistatėme palapines, prinešėme šakų laužui. Vyko varžytvės” Kas greičiau sukurs laužą”. Lauže kepėme bulves. Muzikos mokytoja grojo gitara, prie laužo skambėjo dainos, vyko stovyklautojų apdovanojimai. Po pietų drąsiausi trečiokai ir visas “ Kalnų vilkų” būrys su savo vadove Laima plaukė Minija katamaranais. Grįžo pavargę, bet laimingi.

2017-05-16 PENKTADIENIS Kelionė į Platelius.

Ekskursijos metu sužinojome apie Platelių miestelį ir nuostabų Platelių ežerą. Apsilankėme energetinių labirintų ir geometrinių figūrų parke. Šiame parke radome keturis labirintus, tris kupolus, merkabą ir ant žemės sukurtą mandalą. Labirintai egzistavo jau prieš 4000 metų ir yra rasti beveik visose pagrindinėse religijų tradicijose visame pasaulyje. Kaip ir piramidės, taip ir labirintai, yra padaryti iš geometrinių formų, kurios ir sukuria šventą erdvę. Energetiniai labirintai turi tik vieną taką, vedantį į centrą ir vėl atgal. Kai žmogus keičia ėjimo kryptį, taip pat keičiasi ir jo suvokimas iš dešiniojo smegenų pusrutulio į kairijį. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl labirintas gali skatinti suvokimo, jutimo, sąmoningumo imlumą. Labirintų parke yra daug įvairių supynių, batutų, žaidimų aikštelių, daug erdvės žaidimams ir poilsiui. Iki soties prisilakstę ir jau pavargę grįžome namo. Tai buvo paskutinė mūsų vasaros stovyklos diena.

Pradinių klasių mokytojos Virginija Bušmaitė, Virginija Mineikienė, Laima Lygnugarienė